Smart Marketing Strategies for tourism in the Cross-Border Area

SMS-CBA

Smart Marketing Strategies for tourism in the Cross-Border Area

Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός συστήματος που θα βασίζεται και θα χρησιμοποιεί ΤΠΕ εφαρμογές που έχουν ήδη αναπτυχθεί στο πλαίσιο των έργων JTI-Target, Green Spots, i-Guide καθώς και άλλες παλαιότερες εφαρμογές (π.χ. Θρακικός Θησαυρός). Το έργο θα ενσωματώσει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες, δημιουργώντας ένα αποθετήριο για όλα τα σημεία ενδιαφέροντος και τις τουριστικές επιχειρήσεις, παρέχοντας ένα πλήρες πακέτο πληροφοριών για τον επισκέπτη ή μία επιχείρηση που ενδιαφέρεται να παράσχει κάποια σχετική υπηρεσία βασιζόμενη στο υλικό που έχει συγκεντρωθεί. Το σύστημα θα παρέχει επιπλέον υπηρεσίες όπως προσαρμοσμένα τουριστικά πακέτα ανάλογα με τις προτιμήσεις του ενδιαφερομένου και/ή δεδομένα για την δημιουργία τουριστικών πακέτων από επαγγελματίες του χώρου (tour operators). Το έργο στοχεύει στην κινητοποίηση των τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής τόσο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού όσο και σε λειτουργικό επίπεδο και θα παρέχει τη σχετική εκπαίδευση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ εργαλείων. Τέλος, στο πλαίσιο του έργου θα λάβουν χώρα πολιτιστικές εκδηλώσεις (συμπεριλαμβανομένων των ανταλλαγών νέων), προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο βαθμός προβολής και διάχυσης των δραστηριοτήτων και των αποτελεσμάτων του έργου. Όλες οι δραστηριότητες και τα αποτελέσματα θα λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Status
Active
Start Date
End Date
Type
National
Responsible
Nestor Tsirliganis
Partners

Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΕΛ), Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης (ΕΛ), ΕΚ Αθηνά / ΙΕΛ Ξάνθης (ΕΛ), Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) (ΕΛ), Περιφερειακή Διοίκηση του Haskovo (BG), Περιφερειακή Διοίκηση του Kardjali (BG), Περιφερειακή Διοίκηση του Smolyan (BG), Ένωση Ξενοδόχων και Εστιατόρων (BG)